torsdag 26 mars 2009

Hållde mitt mål i en vecka nu fan stolt ;) Jag säger bara att negerbollar är inte godis för mig hehe .... ;D Ska till tandläkaren om mindre än en timme nu så jag måste börja göra mig i ordning eftersom jag ska till central skolan o va med Linnea på hennes lektioner efter :P hehe ... ska bli kul att träffa några av de gammla lärarna :P
Senare i dag återstår o se vad det blir :) kanske ska köpa mjukglass med Linnea men just nu känns det inte som att vädret tillåter det. Min första mjukglass i år ska vara när det är fint väder när solen skiner och värmer ligger på ansiktet utav solen :)
Gôtt o slippa skolan i dag bara att man missar en massa saker är väl inte så himla rockigt men det är väl det man får ta när man ska till tandläkaren.
jaja hörs!!

//Isabelle

Inga kommentarer: